Re: Super Talent all in 1 card reader/writer USB 2.0

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 18:15:22 MET

OMSON napisał(a):

> Hehe - niby nie taki noname - Super Talent :) :) :)
>>
> Czaje. A polecilbys jakis dobry (mnie tego badziewnego zakupiono w pracy)?
Po testach kilku roznych - wybralem (z najtanszych) Easytouch 45 in 1 ;]
z pronoxu, takie czarne pudelko wielkosci FDD, montowane zamiast FDD,
ale mozna tez uzywac go jako zewnetrznego (dodajac tylko
wtyczke/przejsciowke usb). Ja akurat testowalem karty SD - ten idzie
okolo 8-9MB/s na typowej karcie kingstona high-speed (chyba x50).