Re: Wybór tunera

Autor: Krzysiek Knap <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 16:53:43 MET

> Tak się przypatruję i zastanawiam. Nie wiedziałem, że DVB-T jest w Polsce.
> Hmm, kto tym nadaję?
> Można prosić o informację?

http://www.emitel.pl/emitel/innowacje/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t
Narazie tylko TVP i jeszcze długo nie w HDTV :P ale podstawy techniczne są
obiecujące.

http://kafarator.w.interia.pl/zasieg.jpg

Tu mam zasięg ze starej strony Emitela. Teraz podobno jeszcze Łódź doszła.
Kiedyś na pclab była recenzja jakiegoś tunera i oni z nadajnika na Pałacu
Kultury korzystali- tam były też screeny. Zresztą w dużych miastach nie ma
problemu z odbirem kryształu nawet z analogowej, a u mnie na odludziu i
prowincji, w dolince, gdzie sygnał z Krosna bloguje niezłe wzniesienie DVB-T
jest zbawieniem.
Zresztą Sony do modeli Bravia też już hybrydowe tunery wkłada.

Pozdrawiam.