Re: core2duo - wybor plyty nadal ograniczony ?

Autor: x x <pentium4_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 14:40:26 MET

BartekK <sibi@drut.org> napisał(a):
> Nie, ale tak sobie uwidzialem ze sobie zrobie raid z 2 albo nawet 4
> dyskow Seagate 7200.10, bo potrzebuje wydajnego dysku. Teraz mam raid
> "programowy" pod linuksem /dev/md0 ale dosc mocno obciaza procesor. Wg
> testow jakie znalazlem - ICH7R/ICH8R obciaza szczatkowo.

Lekko OT, ale czy w kwestii obslugi przez linuxa "emulowanych" sprzetowych
raidow, bo takie byly/sa wszystkie raidy na ICHxx zmienilo sie cos? Czyli czy
ta emulacja "sprzetowego" raidu jest mozliwa nadal tylko pod Windows ?
Pamietam ze chcac zestawic raida na ICH6R musialem ustawic go jako md0 ;(

Pozdrawiam