Re: laptop/desktop kontra mały szkrab ;)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 14:19:31 MET

"-=\\Piotter//=-" napisał:

> Jakie sa wasze doswiadczenia w konfrontacji komp stacjonarny [...]
> kontra maly, psotny 3 letni chłopczyk :) ?

Niezłe. Po ekstrakcji tacki da się do napędu CD wepchnąć 4 figurki
pokemonów. A naklejki najlepiej wpychać do FDD, przy odrobinie cierpliwości
da się wepchnąć cały arkusz. Ale z magnetowidem lepsza zabawa, tam spokojnie
wlezie tuzin figurek i parę autek na dokładkę. Kaseta już nie za bardzo...

> Jak sobie z czyms takim radzicie ?

Sprzętowo? Kaloryfer, kajdanki względnie obroża, nie za długi łańcuch. Oraz
starą metodą, znaną z dawnej literatury młodzieżowej jako Wąż Morski.
Potrzebny do tego tylko bardzo stary, niedziałający laptop lub wybebeszony
stary desktop, stojące na podłodze niedaleko od biurka z komputerem. I
swobodny dostęp do wkrętaka, ale w wieku 3 lat to już można zaryzykować.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)