Re: Jak ograniczyć lub wyłączyć Internet?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 12:20:52 MET

** Tomek wrote:

NIE TA KURNA GRUPA. TO NIE JEST GRUPA O WINDOWS ANI O SIECIACH TYLKO O
*S*P*R*Z*Ę*C*I*E* A KONKRETNIE PIECETACH.

FUT na p.c.o.m.winnt

> Mam problem. Duży problem. Z dziećmi. Mówiąc krótko - jak
> automatycznie np. po godz. 23 wyłączyć neostradę

Np. z Task Shedulera wyłączyć połączenie przy czym nie dawaj dzieciakom
hasła do połączenia z Neostradą.

> albo po prostu Internet?

Internetu ponoć się nie da wyłączyć, został zaprojektowany jako sieć
wojskowa, która ma przetrwać (oczywiście nie w całości) globalny
konflikt nuklearny. ;P

> Dzieci grają całymi nocami, a potem zasypiają do szkoły.

To może im powiedz aby nie grały?

> Myślałem o jakimś programie, który np. blokowałby porty w kompie albo
> na routerze o określonej godzinie. W ostateczności może być coś
> spowalniającego pakiety (ping) - wtedy zniechęcone nie będą mogły
> grać po sieci. Problem jest też w tym, że dzieci są dość kumate i nie
> powinny tak łatwo pozbyć się problemu. Czy coś da się zrobić czy
> jestem z góry skazany na niepowodzenie?

No i co? Z fusów mamy wróżyć? Nie napisałeś jaki system, jaki router (i
czy w ogóle)...