Re: Znikająca karta sieciowa

Autor: Marek Chmielewski <pulapka_na_spam_at_op.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 10:19:27 MET

Michal Bien napisał(a):

> No poza tym RTL8139 sprzęt dość wypasiony, a do tego ten
> nieszczęsny ECS - te płyty nie są projektowane do takich zastosowań
> - to ma być prosty konfug biurowy z 1-2 kartami, a nie wtpasiona
> workstacja z 3 sieciówkami. ECS jest pozycjonowany na taki, a nie inny
> segment rynku, to nie dziw się że w niestandardowych konfiguracjach
> dzieją się "cuda".

Używam tej płyty w zastępstwie Asusa który się spsuł i poszedł do
naprawy/wymiany gwarnyjnej. Asus nie sprawiał takich problemów.

> A nie dzieli przypadkiem przerwania z jakąś inną kartą, w
> szczególności z dźwiękówką od CT? Bo AFAIR na jednym z konfigow z ECSem
> na SIS735 i SB Live coś takiego się działo przy dzieleniu przerwania.

Dzieli przerwanie ale za każdym razem z inną kartą :).
Nie mam karty od CT. Dzwiękówka jest tylko ta z płyty.

Nie znalazłem rozwiązania :(
Kombinowałem z różnymi ustawieniami w biosie ale nic nie dały.
Pozostaje mi jedynie trzymanie długiego uptime'u :)

--
|__ |\ | |  | |__ |__|        ender [małpa] mch (kropka) one (kropka) pl