ABit BE6 - nie wstaje

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 10:09:41 MET

Witam!

Wpadla mi w rece plyta Abit BE6 rev 1.2. Nie wiem czy wczesniej
dzialala, w kazdym razie komplet 6 kondensatorow przy CPU bylo
wywalonych, wiec je wymienilem, jak tez komplet 4 troszke wyzej.
Wymiana przeszla bez najmniejszych problemow.

Plyta nie wstaje, to znaczy startuja wiatraki i koniec. Nawet PC
Speaker milczy. Podlczenie karty PC Analyser wykazalo tylko ze brakuje
3,3 V. Zasilacz podaje napiecie OK, wiec pewnie znika gdzies po
drodze.

Moje pytanie, co moglo pasc i czy jest sens szukac uszkodzenia?

Pozdrawiam