Czy zasilacz da rade takiej ilości wentyli?

Autor: RDN <wojtekh_at__ANTYSPAM_rd.com.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 08:07:34 MET

Witam.
Przyszła pora na wymainę obudowy.
Chcę kupić:
Chieftec BG-01B-B-SL (bez zasilacza, bo mam identyczny, GPS-350EB-101A 350W
PFC)
+3 wentylatory Tacens 92mm (2 na 5V "wydechowe " na lewym panelu, 1 na 12V
"wdechowy z tyłu obudowy")
+1 wentylator Tacens 120mm (12V, z przodu wewnątrz obudowy)
(tyle wentyli jest niestety konieczne, aby zapewnić przepływ powietrza, gdyż
komputer stoi w źle zaprojektowanej szafce i teraz okrutnie się grzeje.
Podłączone będą do Pentagram Fan Multiconector - przejściówki z Molex'a
mającej 4 złącza 3pin, 2x12V i 2x5V)

Do tego dojdzie:
Galaxy GeForce 6800XT AGP Zalman Edition
Procesor AMD Barton 3200+
1GB Ram
HDD 250GB SATA
1xDVDRW
1xCDRW

Proszę o poradę, bo chcę na dnaich zamówić całość. A nie uśmiecha mi się
kolejna wymiana zasilacza (obecny mam niecałe pół roku)
Ten komputer musi wytrzymać jeszcze rok, bo dopiero wtedy zmienię totalnie
wszystko :)
A czytałem gdzieś, że duża ilość wentylatorów źle odbija się na obciążeniu
zasilacza i chciałbym zasięgnąć opinii na ile to jest prawdą.