Obraz na monitorze zanika na kilka sekund

Autor: Adam <testxxx_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 03:12:04 MET

Jak już pewnie wszyscy na grupie wiedzą, mam Toshibę A110-110 z Radeonem
Xpress 200M.
Pracuję na dwóch monitorach - wbudowanym i zewnętrznym, podłączonym po kablu
analogowym.

Podczas 8-godzinnej pracy kilka razy potrafi się zdarzyć tak, że obraz na
monitorze zewnętrznym zniknie (monitor robi się czarny) i pojawi się
ponownie dopiero po sekundzie-dwóch. W tym czasie obraz na wbudowanym
monitorze laptopa jest OK.

Co może być przyczyną?

Na komputerze stacjonarnym miałem taki problem gdy mocno przetaktowałem
kartę graficzną, ale tutaj wszystko chodzi na domyślnych ustawieniach,
sprzęt jest nowy, wiatrak chodzi, ma zapewniony opływ powietrza, itd.

Aha, zewnętrzny monitor jest raczej sprawny, bo gdy korzystam z niego na
komputerze stacjonarnym (choć nie po analogu, tylko przez DVI), to wszystko
jest OK.