nie wskakuje jedna litera po "pluskaniu" klawiatury

Autor: kamrys <kokarys_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 02:03:46 MET

będzie szyfrem ale proszę o "help". nie działa mi litera nr 3 w alfabe*ie
(zamiast niej wstawię znak "gwiazdkę").
*zys*iłem klawiaturę, także kabel i po złożeniu nie działa mi jedna literka.
gdy wyjmę wtykę klawiatury i wkładam ponownie to wyskakuje mi mnóstwo ty*h
literek tak jakbym miał na*iśnięty ten klawisz ale po zatrzymaniu tego
jakimkolwiek klawiszem znów nie wyskakuje felerna literka. zastanawiam się,
może uszkodziłem kabel bo przy my*iu wygiął się kilka razy dosy* silno. można
to jakoś zdiagnozowa*?