Re: Zakład z profesorem... informatyki!

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 21:25:03 MET

"Mariusz Gieros" <mariuszgieros@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message
news:enu82j$cpc$1@inews.gazeta.pl...
> nie dziecko i nie neostrady to raz...

przekonaj mnie ze nie jestes...

> nie jestem w gim to dwa...

shit happens...

> a po trzecie to ze mam chęci sie czegos nauczyc to chyba dobrze wiec
> Ci którzy
> mają zamiar mnie obrazać poprostu niech sie nie wypowiadaja..

no to sie ucz... troche materialow napewno znajdziesz - poszukaj w
google: exploit
 hole windows xp itd

i czemu ci co maja ochote cie obrazac maja sie nie wypowiadac? to forum
publiczne a swoim zachowaniem mzoesz prowokwoac neiktore osoby by cie
obrazaly i naprawde nie jestes w stanie nic z tym zrobic... shit
happens... sometimes...

> Moze jednak znajdzie sie ktos kto mi opisze sprawe w skrócie i
> naprowadzi
> jakos... na cos...

NTG

zacznij od wlascwej grupy