O co chodzi z matrycami? (jaki monitor LCD)

Autor: jar_nospam <jar_nospam_at_o2.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 18:07:58 MET

Witam!

Nadszedl czas wymienic kineskopowy monitor na LCD :-)

Nie jestem na biezaco w temacie i nie bardzo wiem czym one sie roznia.
Co to sa matryce TN, PVA, MVA...

Bede wdzieczny za kazde info!

Wiem ze temat walkowany, ale starzeje sie i szkoda mi czasu ;-)

Moze jakis link do strony albo watku gdzie to jest opisane?
Dzieki wielkie!

PS. Mysle o jakims 19-calowym w granicach 1000zl. Nie wiem czy w tej kategorii mozna wybierac miedzy matrycami...
Grac raczej nie bede, glowne zastosowanie: surfowanie, pisanie, ogladanie/obrobka zdjec (amatorsko).