temperatury Core Quadro

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 14:23:36 MET

Witam,
Czy jest na grupie ktoś, kto jak ja ma zamontowany cooler Scythe Ninja revB
na procesorze QX6700 (Core 2 Quadro)? Mój problem polega na tym, że nie
jestem pewny czy serwis, w którym składano komputer, poprawnie zainstalował
ten cooler (kontakt, pasta itd). A może kontakt jest OK, tylko obroty
wentylatora za niskie (1300 RPM max)? Gdy bowiem podkręcę CPU do 3.2GHz,
temperatury podawane przez Core Temp sięgają 96C (Pc Probe melduje 65C). To
chyba za gorąco!

Dodam, że mam płytę Ausu P5W DH Deluxe. Pozdrawiam

Piotr