Re: Jaka płyta pod win98se?

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 13:50:50 MET

Tomaszek wrote:

> O, to kolorwe pudełka gwarantują postęp?

Tak. A dokładniej to marketing gwarantuje postęp. Trudno mi sobie
wyobrazić dzisiejszy sprzęt sprzedawany w szarych opakowaniach bez
reklam. Powinna istnieć konkurencja i popyt, nawet sztucznie stwarzany.

> Nie boli Cię trochę, że płacisz niepotrzebnie?

Nie boli, bo to właśnie dzięki tym kolorowym pudełkom, reklamie i całej
tej otoczce mogę mieć dobry sprzęt za niewielkie pieniądze. A ludzie
lubiący światełka, 15 bonusowych płytek, 14 kabelków i gołe laski na
opakowaniu także są zadowoleni.

t.