Re: radeon 9200 i vista?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 13:19:33 MET

"Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> wrote in message
news:entauh$fhb$2@nemesis.news.tpi.pl...

> tzn? sciagna sie jakies nowsze sterowniki z windows update?

Nie jestem pewien. Być może. W każdym razie nie instalowałem żadnych
sterowników z zewnątrz. Obecne sterowniki to RADEON 9200 LE Family Microsoft
Corporation - XDDM, ATI Technologies, wersja 6.14.10.6606 z 2006.08.15,
podpisane cyfrowo przez microsoft windows. Skojarzony plik .inf to
\System\Inf\atiixpag.inf, wewnątrz którego faktycznie widnieją
identyfikatory kart 9200 LE i SE. Może spróbuj ręcznie podstawić go jako
właściwy sterownik? Pozostałe pliki to \System32\ati2cqag.dll, ati2dvag.dll,
ati3duag.dll, atikvmag.dll, ativvaxx.dll, i w katalogu \System32\Drivers
ati2mtag.sys.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/