Jaką kartę grafiki na AGP wybrać?

Autor: RDN <wojtekh_at__ANTYSPAM_rd.com.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 13:16:12 MET

Mam dylemat graficzny.
Przeglądam sobie oferty sklepów www i Allegro, bo poszukuję karty graficznej
AGP za obecnego Radka 9600.
Kwota: bezwzględne maximum to 300zł
Wymagania: bardziej niż na wydajności 3D zależy mi na wysokiej jakości
obrazu, co nie znaczy że nie bedę grał.
Jakbym nie grał wogóle, to bym kupił Matroxa i się nie pytał :)
Zastosowania: Photoshop + AutoCAD + Office + Gry (Call of Duty 2, Need for
Speed Underground 2, Most Wanted, NeverwinterNighst)

Wpadły mi w oko takie pozycje:
Sapphire/His Radeon 9800Pro
GeForce Galaxy 6800XT Zalman

Którą z tych kart polecacie? Kusi mnie ten GeForce, ale jak u niego z
jakością obrazu? Mówimy tu o wyjściu analogowym RGB i monitorze CRT 17"
Samsung 757DFX

Reszta sprzetu: Sempron 2800+, 1GB Ram, zasilacz Chieftec 350W, 1xHDD 250GB
SATA.