Re: Jak rozpoznać nazwę płyty głównej?

Autor: pawelek <pharwacki_at_wp.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 13:02:34 MET

trzeba polukac na samą płytę często producent lub typ wydrukowany na płycie
zobacz jaki ma chipset czy intel via lub cos innego... a do muzyki jest też
osobny mały scalaczek ok 8x8 mm i na nim pisze typ karty muzycznej grafika
najczęściej jest taka sama jak chipset a jak nie wiadomo co to jest i jest
troche żółtawe to pewnie soyo lub pcchip....albo jakieś inne g... jest
program ctbios który ew. może coś podpowiedzieć