Re: Jaki monitor LCD?

Autor: Ziemo <no_at_e-mail.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 09:42:59 MET

Mariusz napisał(a):

> A co powiecie na NECa np 1990 (Fx i odmiany)?
> Czy jest coś sensownego w cenie ~2 kzł dobrego do grafiki, nie smużącego
> zbytnio i do obejrzenia filmu się nadającego?

Do grafiki to 1990nx (bez "p") albo moze formac gallery jak nie przeraza
cie egzotyka. Ja dalem sie naciagnac sie na tego powszechnie chwalonego
samsunga 971p i jesli chodzi o odwzorowanie kolorow i przejscia tonalne
to sie troche zawiodlem, ale jesli porownac go z "tanimi" lcd to i tak
jest przepasc.

--
Ziemo