Re: Czy WD sa do d?

Autor: Piotr Dałek <bmw_at_the.butterfly.org>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 04:35:10 MET

On 2007-01-08, adam <retywWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:
> Czy dyski WD sa do niczego? Jesli pc jest z takim dyskiem, to nie kupowac
> takiego komputera?

Zależy który model. Seria BB/EB (200BB) była tragiczna - u mnie w firmie
niedawno w większości z nich (niemal równocześnie) popadała elektronika. Ale
prywatnie mam 400LB i działa bardzo ładnie. Rzuć okiem na to:
http://www.driveservice.com/bestwrst.htm - ale jeżeli o to Ci chodzi, to
każdy dysk w końcu zejdzie, im gorszy zasilacz i traktowanie dysku (częste
noszenie, złe montowanie, przegrzewanie, etc) tym wcześniej.
Zaś jeśli chodzi o CAŁEGO peceta... Dlaczego nie? Zawsze możesz kupić drugi
dysk, np. fabrycznie nowy, a pierwszy mieć na różne mało istotne rzeczy, np.
do tymczasowego przechowywania danych. :)

--
Pozdrawiam,
Piotr Dałe