Re: Plyty pod AMD (AM2) sa niedopracowane ?

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 23:30:32 MET

"Q" <no@spam.pl> wrote in message news:enr80p$gs7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> sprzedawca w sklepie komputerowym (jednym z wiekszych w trojmiescie)
> powiedzial mi, ze plyty glowne pod amd (akurat kupowalem Asusa na AM2)
> sa gorsze (bardziej niedopracowane) niz te pod intele;
>
> wynika to ponoc z tego, ze amd probuje dogonic intela
> i nie testuje swoich plyt glownych tak drobiazgowo jak intel;
>
> ja tam od zawsze jade na amd i jest git,
> ale nie wiedzialem, co odpowiedziec temu sprzedawcy;
>
> jest w tym chociaz troche prawdy ?

AMD nie testuje plyt glownych poniewaz ich nie produkuje, a wiekszosc
"niedopracowania" wynika ze stosowania chipsetow nVidii ktore sa BARDZO
niedopracowane (prawie tak samo jak sterowniki do nich). Maja swietna
specyfikacje (na papierze) i zazwyczaj swietnie dzialaja tylko jak do nich
wlozona jest karta graficzna i jeden dysk. Kilka dodatkowych kart na roznych
interfejsach plus wiecej pamieci plus wiecej niz jeden dysk plus wlaczony
drugi Ethernet i znaczacy odsetek plyt na nForce sie wyklada.

Mam nadzieje ze po przejeciu ATi przez AMD sytuacja sie zmieni...
Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu