Hiren's Boot , NTG a może TG

Autor: Rafik <brakadresu_at_op.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 23:04:16 MET

witajcie

Hiren's Boot to fajny zestaw narzędzi , ale ...
...ale odkąd się nim zainteresowałem czyli od wersji 8,3 aż do najnowszej
8.7 nie mogę uzyskać polskiej klawiatury.

Postępuję zgodnie z instrukcją patchuję plik .iso , plik zostaje
spatchowany , jego nazwa zmienia się na "PL Patched Hiren's.BootCD.8.7.iso"
, nagrywam to albo nero albo alcoholem i co , i nic , i kupa.

Uruamiając się jest napisane PL -polish keyboard , ale z polskich znaków
jest tylko "ó" , reszta to jakaś kaszka ,

Co robić , poradzcie coś , co robię nie tak ???

aha może NTG a może raczej TG ten zestaw narzędzi służy ratowaniu
uszkodzonego komputera gdy problemy są sprzętowe lub softwareowe.

dziękuję i pozdrawiam

  Rafik