Re: LCD 19" - proszę o radę - do 3 kzł

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 22:08:25 MET

> A czym się różnią realnie? Czy te Eizo są rzeczywiście dobrym wyborem?

Myślę że najlepszym.

> No właśnie o nich słyszałem też nieco dobrego, czy matryca S-IPS nie ma
> jednak zbyt dużego czasu reakcji?

Często tak, jest z tym problem, ale 1990SXi jest i w tym stosunkowo dobry
w pozostałych cechach bardzo dobry.

1990FXp to dość duża nowość nie ma o nim zbyt wielu opini.

Eizo 1931 ma mniej ustawień niż wspomniane NECi, dopiero 1961 ma
full opcji. Ale sam obraz już w 1931 jest super.

Jest, gwarancja 0 badpikseli w iiyamie.
Jedyny tej klasy monitor od iiyamy to:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLH511S-B2U