Re: radeon 9200 i vista?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 21:42:24 MET

W dniu 2007-01-07 20:52, PSYLO napisał(a):

> Dlaczego?

Choćby dlatego:
"Student może używać udostępnionego w ramach programu oprogramowania
jedynie w celach nie komercyjnych, to jest edukacja własna, badania i
projektowanie, tworzenie i testowanie rozwiązań i projektów w ramach
zajęć przewidzianych programem przedmiotu, dla którego oprogramowanie
zostało udostępnione lub projektów własnych"
I nie próbuj mi wmówić że misiek1928 zajmuje się naukowo grami
komputerowymi ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl