Re: Niezrozumiały problem z PC po zwiększeniu RAM z 512 do 768MB, pomocy!

Autor: A.Grodecki <brak_at_adresu.com>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 21:22:31 MET

MadMan napisał(a):

> No i tu jest problem. Windows typu DOS obsługuje do 512 MiB RAMu, bo i
> po co więcej? Jeśli chcesz nie mieć problemów przy 768, to albo
> zainstaluj nieoficjalny Service Pack 2 do Win98se (Google wie gdzie
> jest), albo zainteresuj się jakimś systemem z rodziny NT (np. 2000 czy
> XP, NT4 jednak mało sprzętu obsługuje).

Dzięki wszystkim.
No tak, oczywiście taka informacja jest nie do znalezienia w helpie
Windowsa :(
Dobrze że są litościwe dusze na grupie... :)
Spróbuję z tym service packiem 2. A jak nie zadziała to wyjme listek i
zachowam go do czasu, kiedy uznam za stosowne kupienie czegoś nowszego
niż 98SE albo po prostu ostatecznie przejdę na Linuxa.

--
Pozdrawiam,
A. Grodecki