Re: Plyty pod AMD (AM2) sa niedopracowane ?

Autor: Fugg <fugg_at_icpnet.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 20:32:35 MET

PSYLO wrote:

> Q napisał(a):
> ? tak, tak - mialem na mysli producentow, a nie sama firme amd;
>
> Ci sami producenci robią sprzęt dedykowany procesorom Intela. Zapewniam,
> że płyty te nie są ani mniej stabilne ani w ogóle gorsze w czymkolwiek.
> Oczywiście u każdego producenta może się zdarzyć model mniej lub
> bardziej udany, nie ma to jednak najmniejszego nawet powiązania z tym,
> czy jest dedykowany platformie Intel czy AMD.
>
> A gadka o niedopracowaniu i o tym, że AMD próbuje "dogonić" Intela są
> delikatnie mówiąc śmieszne :-)

ale przecież zawsze tak było, że to AMD gonił Intela.
Czasem dogonił, ale... tylko na chwilę, bo zaraz Intel włączał
kolejny dopalacz.
Obecnie też goni... bo jak na razie Core2Duo jest wydajniejsze :)

jesli nie mam racji, prosze o maly wyklad z historii i przedzialu
czasowego w ktorym krolowal AMD. Powiedzmy od Pentium II i K5.