Re: Połącznie dwóch komputerów.

Autor: Czabu <czabu_WYTNIJ_TO__at__WYTNIJ_TO_op.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 20:20:15 MET

Użytkownik <rootshell@hbafub.rm> napisał w wiadomości
news:ennbuc$c3v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Już dawno bym tak zrobił, jeżeli dostęp do tego dysku nie byłby
> utrudniony.
> Mam w domu ze 4 rozłożone komputery i chciałbym ominąć rozkręcanie. Założę
> się, że jest prostszy sposób na tranfer moich danych.
Nie ma. Wyjęcie dysku w najmniej optymistycznym wypadku to 5 minut. Włozenie
do drugiej maszyny kolejne 5. W drugą stronę to samo. Masz 20 minut plus
czas na skopiowanie danych. Nie wiem ile ich masz, niech będzie godzina.
Wychodzi Ci ok. 1,5h. Bez nakładów finansowych i wychodzenia z domu. Wątek
rozpocząłeś 4 stycznia, dziś mamy 7. Od trzech dni nie zrealizowałeś tego co
potrzebujesz, zamiast zrobić to w 1,5h.

Prostszy sposób to wyposażyć oba kompy w kartę sieciową i połączyć w sieć.
Ale wymaga nakładów finansowych i wyjścia z domu... ;-)

Pzdr
Czabu