Intel core duo

Autor: Krzysztof <krzych3333_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 13:23:31 MET

Witam
Kupilem asusa z core duo 2050 2 GB ram,
i mam watpliwosci czy jednak go nie oddac(mam taka mozliwosc)
Nie przekonuje mnie jego szybkosc,instalacja windows ,otwieranie sie
programow,obrobka wideo.
Ponadto jest to system 32 bitowy wiec moze lepiej pomyslec raczej o
procesorze 64 bitowym(moze za rok ,dwa beda tylko programy na system 64
bitowy
Grafika go 7300 tez chyba na plycie ale z wlasna pamiecia,zreszta grafa mi
nie przeszkadza bo nie gram
Prosze o rozwianie moich watpliwosci
Prosze o podanie ewentualnyc´innych mozliwosci,modeli
pozdrawiam