Uruchomienie HP 4050DTN w sieci

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 11:54:09 MET

Witam :)
kupilem na allegro uzywana laserowke: HP 4050 DTN
Po LPT drukarka drukuje az milo. Jednak chcialbym aby byla dostepna z
sieci. Mam w domu router pod ktory podpiete sa 2 komputery kablem i
laptop przez WLAN. Po podpieciu kablem sieciowym drukarki pod router
wyglada na to, ze drukarce zostal przydzielony adres IP:

screenshot z routera:
http://img475.imageshack.us/my.php?image=routersf2.png

fotka wydruku informacyjnego:
http://img475.imageshack.us/my.php?image=wydrukpa3.jpg

Co prawda drukarka ma nazwe UNKNOWN (jak to zmienic?) ale dhcp dziala :)

Jak teraz pod XP sie zachowac, zeby dodac drukarke sieciowa w tym oknie:
http://img355.imageshack.us/my.php?image=dodawaniedrukarkinw4.png

wpisywalem w drugim oknie adres ip serwera i nazwe drukarki (UNKNOWN)
http://img354.imageshack.us/my.php?image=adresih2.png
ale nie pomoglo.

Pomocy! :))))

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
S: I ja tylko ten raz pamiętam, że tam była jakaś baba, czarna taka