Re: 2 x PIII 933Mhz vs. Duron 1800Mhz

Autor: ggs <ggs__at__konto.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 23:33:01 MET

"Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> wrote in message
news:Xns98B0E8E71AE33mbien@127.0.0.1

> A potem doprecyzowal, ze samo zrzucanie idzie OK, problem jest z
> odtwarzaniem materialu juz bedacego lokalnie w pececie.

No wlasnie chyba nie do konca. Mam wrazenie ze sam nie jest pewien na jakim
etapie jest problem.
Przeciez zeby sprawdzic czy dobrze sie s'capture'owalo musi to odtworzyc. A
wtedy nie wiadomo czy problem BYL podczas zapisu czy jednak JEST podczas
odtwarzania a moze obu naraz. Niech wezmie zrzucony material na inny (pewny)
sprzet i wtedy sie okaze.

> No tak, ale zauwaz ze AVI to tylko kontener i moze zawierac rozne
> kodeki (a wlasciwie material kodowany nimi) - MPEG4 i jego modyfikacja
> H.264 tez jest przeciez zazwyczaj w kontenerze AVI, tak wiec to
> jeszcze nic nie znaczy.

Znowu racja ALE - zrozum wreszcie ze on TYLKO zrzuca ten material z kamery DV
do pliku i watpie zeby w locie kodowal to w MPEG4 czy H.264.
Uzyskuje w wyniku plik DV AVI , ktorego jedynym minusem jest rozmiar (AFAIK ok.
220MB/min) i z ktorym Oizo nic wiecej (tak sadze) nie robi.

Wracajac do VIA , kiedys mielismy w obsludze firme ktora zakupila kilka PCtow z
P4 na VIA P4X400. Kopiowanie pliku (w ramach backupu ;) ) o wielkosci ok. 400
MB z partycji C: na D: tego samego dysku trwalo ok 6-7 min (!). Nie pomagaly
zadne nowsze 4in1 itp.. Na kazdym PCcie dokladnie to samo.
W koncu po jakims czasie zakupili nowy na i865PE , ta sama operacja ok. 50 sek.
Bez komentarza .To jeden z przykladow a mialem takich podobnych sporo.
Potem biega po swiecie opinia ze m.in. AMD beeee.Wszyscy besztali proca nie
zwracajac uwagi na prace dysku. Nic dziwnego , niech AMD podziekuje firmie VIA
, ktora swego czasu miala wrecz monopol na chipsety pod Socket A. W koncu
nForce pokazal ze ta platforma naprawde nie byla zla.

*
Core2Duo E6400, P5B Dlx/Wi-Fi, 2048MB/533, Sapph_X1600XT
CT-A2ZS1394,CT-InspireP580 5.1,TV2000XPExp,Hyundai_IQ790
3xST3250620NS,SD-M1712/GSA-H22LRBBU,GPS-350BB-101A