Prolnik Pixel View TV PlayPak

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 20:43:47 MET

Witam. Mam kartę TV Prolink PixelView TV PlayPak.
Z kartą zawsze miałem wesoło, sporo się trzeba było natrudzić,
aby dobrze działała na AbitBE6_II (karta lubi mieć sporo swobody
w przerwaniach, BE6_II mocno to potrafiła utrudniać).

Dzisiaj zakupiłem kilka nowych elementów do komputera.
Karta nie działa z MSI K9NGM2 (zintegrowana grafika 6150).

Próbuję już na kilka sposobów, różne sterowniki (WinXP SP2). Nie ruszy,
wiesza komputer. Zmieniałem PCI slot, nic nie dało...

Jaką możecie polecić kartę TV z obecnych na rynku? Taka, żeby
miała przyzwoity obraz, pilota...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,