Re: ASUS M2N-E i uszkodzony retention bracket

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 20:15:45 MET

bayronpl@gmail.com napisał(a):
> Lub najlepiej czy ktos zna jakis cooler na procesor (AMD64 x2 4200 dual
> core) pasujacy do tej
> plyty (m2n-e asusa) nie potrzebujacy 'retenction bracket'?
ten retenction bracket to po polsku chyba koszyk radiatora sie nazywa...

Ja zamontowalem w podobnej sytuacji (pekniecie calego koszyka)
chlodzenie thermaltake tower 112 - przykrecone przez otwory w plycie
glownej po tym koszyku. Ten cooler nie uzywa koszyka, tylko przyciska go
specjalna blaszka (od gory), ktora przykreca sie do blaszki pod plyta
glowna przez specjalne otwory. Oczywiscie miedzy plyta glowna a blacha
jest podkladka izolacyjna i elastyczna.
  Co prawda blaszki (dolna i gorna) trzeba bylo samodzielnie wystrugac,
bo otwory po koszyku nie pasowaly do zadnej blachy orginalnej, ale to
nic dla posiadacza szlifierki, kawalka blachy i glebokiej desperacji :)