Re: nie dzialaja porty USB

Autor: Malahide <malahideUSUN_TO_at_go2.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 18:32:27 MET

[..]

> Zeby uscislic - odpal z CD jakiegos linuxa live CD (np. Knoppix), wsadz
> tam
> urzadzenie USB i zobacz, czy system zareaguje... w ten sposob bedziesz
> wiedziec, czy problem lezy po stronie oprogramowania czy sprzetu

dziekuje za informacje. Probuje sie skontaktowac ze wspomnianym kolega, u
ktorego wystepuje ten problem. Nie jest on zbyt biegly w sprawach
technicznych, a dzieli nas dosc duza odleglosc wiec nie wiem czy sobie
poradzi. Chyba bedzie musial udac sie do najblizszego serwisu.

--
Pozdrawiam,
L e s z e k