Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 17:26:08 MET

Dnia 6.1.2007, t_harry napisał(a):

> w praktyce -
> jezeli w trakcie nagrywania plytki odpalisz jakas wieksza aplikacje
> prawdopodobienstwo popsucia plytki znaczaco wzrasta...

IMO masz coś "pochrzanione" w systemie.

BTW. Sam mam NEC DVD+-RW ND-6650A w laptopie i jestem bardzo zadowolony.
IMO jedyna wada tej nagrywarki to brak obsługi błędów C1/C2 - dla jednych
to istotne dla innych całkowicie nie.
Często nagrywam przy włączonym 'quaiet mode'* i nawet wtedy 'JustLink'**
nie ma okazji zadziałać. A softu w tle jest "trochę" odpalone i zanim soft
nie odwoła się do danych na dysku*** jakoś nie zauważam zbytniego
"mulania"**** nie wspominając o opróżnianiu buffora czy psuciu płytek.

* Tryb "cichej pracy" w moim lapku (FS A1667) - wentyl pracuje
"niesłyszalnie" a CPU (AMD) zwalnia do 800MHz
** Ten system ochrony zapisu posiada ta nagrywarka
*** W takim przypadku akurat jest nieuniknione chwilowe spowolnienie (przy
założeniu, że ma się 1 dysk), zresztą częściowo do wyeliminowania jeśli
dane do nagrania mamy na innym dysku (trudne do osiągnięcia w laptopie ;D)
niż programy i dane, do których się akurat te programy będą odwoływać (no
ale to już temat na książkę :D).
**** Zdaję sobie sprawę, że np. jednoczesne nagrywanie, renderowanie
i modelowanie nie wchodzi w rachubę, ale np. wypalanie i renderowanie z
pozostawieniem kompa "samemu sobie" ma sens.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   google.bajo.pl/zaproszenia/