zdecydowanie TG ;)

Autor: - <nie_at_pisz.na.ten.adres>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 09:48:55 MET

Zaczyna mnie denerwować ten usenet już -kładę tu nacisk na grupy o tematyce
komputerowej. Masa palantów, pojawiających się tylko, żeby napisać
"NTG" -jaką to oni wiedzą dysponują! Jak ktoś zapyta o coś konkretniejszego
niż "nie działa Windows" albo "Jaki notebook" -nie ma odpowiedzi. Świecące w
podpisach "mvp" nadają się jedynie do tego jak skonfigurować Outlook albo
dodać konto w Windowsie...
Co się z wami ludzie stało? Z tego robi się forum dla dzieci neostrady!!!
Ja już straciłem sens pytania tutaj. Nie mam wykształcenia informatycznego,
nie znam sie na elektronice. Nie spędzam całych dni przed komputerem -więc
dlaczego najczęściej wiem lepiej od was?!?
A teraz bluzgajcie ile chcecie. Szczególnie oczekuję tych od "NTG" ;)

Pozdrawiam tych nielicznych, inteligentnych i uprzejmych! A żeby nie
smiecić -zostawiam to tylko na tej grupie.

--
cvengrf-tbyq@jc.cy (rot13)
Mam stary PII i gram w Sid Meier's Pirates! :)