Re: podział dysku

Autor: Szymon Wróblewski <smiecii_at_pocSPAMMzta.onet.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 00:01:10 MET

> Łącznie z profilami i programami? To do czego Ty używasz swego komputera
> - jako maszyny do pisania? ;-)
Klucz to: dysk logiczny D z katalogiem ProgramFiles, katalog D:/temp,
"ghost" partycji Systemowej (choć właściwie używany tylko do
uruchamiania testowych instancji windowsa na innych partycjach Primary -
w sumie 3 - każda po 2GB) oraz okresowe czyszczenia. Bardziej
elastycznej konfiguracji programowej nie jestem sobie w stanie wyobrazić
:).
Używanie komputera?? Hmm... Wszystko co popadnie :)

--
Pozdrawiam
Simon