Problem prawdopodobnie z płytą główną

Autor: sybi <yanekes_at_gmail.com>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 21:03:00 MET

Witam.
Mam problem z komputerem, wg mnie najprawdopodobniej chodzi o płytę
główną (ASUS A7A266). Od jakiegoś czasu system potrafi się
zawiesić tak, iż pomaga mu tylko reset. Tak więc ponownie uruchamiam
komputer i pokazuje się komunikat, że wyryto error, więc wchodzę do
Biosa i w zakładce Hardware Monitor, gdzie jest parametr +5V Voltage
pokazuje się wartość 4,5V (na czerwono). Czym to jest spowodowane?
Bo już nie wiem co robić. Gdy stało mi się to po raz pierwszy to
rozkręciłem komputer i poodkurzałem w środku. To pomogło, ale nie
na długo.