jak przyglosic dzwiek - laptop

Autor: Słonik <slonik_at_op.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 20:25:55 MET

Witam!
Opisywalem juz kiedys problem - laptop amilo a1645 Fujitsu Siemens. Dzwiek
gra, ale cicho. Tzn nie tak, ze nic nie slychac, ale ustawiony na maksa
gra...z 40% gorzej od innych laptopów.
Zmieniałem sterowniki : raz zainstalowalem z plyty, pozniej odinstalowalem,
zainstalowalem najnowsze itp - to samo. Wszystko ustawione na maksa. Ciekawi
mnie tylko skype - jak wyreguluje glosnosc na maksa w nim to jest znosnie.
Czy jest jakis soft do podglaszania dzwieku....?
Nie wiem czy to reklamowac w ramach gwarancji czy nie... ktos na forum o
laptopach odpisal mi, ze ten typ tak ma.
Pozdrawiam i bede wdzieczny za pomoc
Słonik