problem z karta graficzna - pad komputera

Autor: Publius_Enigma <publius_enigma_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 19:29:41 MET

Witam

Mam nastepujacy problem. Mam ok 4 letni komputer, plyta glowna Asus (z
obsluga AGP 4-8x), procesor Athlon 2200 XP, do tej pory karta graficzna
Geforce 4 MX 64MB. Ostatnio zakupilem Radeona 9600Pro 256MB i zaczely sie
klopoty. Po wlozeniu karty do slotu i uruchomieniu komputera Bios startuje i
rozpoczyna sie ladowanie WinXP (ekran ladowania juz aktywny), po chwili
pojawia sie niebieski ekran z bledem (zdarzalo sie ze po kolejnych
restartach wyswietlal inne bledy na tym ekranie). Wlozylem karte do innego
komputera (jeszcze starszy komputer sasiada, dokladnej konfiguracji nie
znam, procesor Athlon 1,2Ghz) i wszystko bylo jak trzeba. Teraz
najciekawsze, przy probie posadzenia nowego systemu przy podlaczonej grafice
sa problemy ze skopiowaniem plikow instalacyjnych z plyty, juz na poziomie
pierwszego, "niebieskiego" instalatora - wyrzuca niemoznosc skopiowania
okreslonego pliku, przy kilku probach pliki te byly rozne. Zainstalowalem
nowy system pod stara grafika, przelozylem na nowa i tym razem komputer nie
dociera nawet do ekranu ladowania windowsa, staje gdzies pod koniec ekranow
biosu.
Czy ktos z Was moglby mi podpowiedziec co przeoczylem lub co konkretnego
poradzic (wychodzi ze sama karta jest sprawna a plyta glowna obsluguje -
bios widzi urzadzenie AGP 8x)? Bylbym ogromnie wdzieczny, mam nadzieje ze
zbytnio nie zamieszalem w opisie problemu.

 --
Pozdrawiam
Publius