Re: windows xp

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 18:32:41 MET

In news:enlu5m$ni9$1@news.onet.pl,
*Ramiel* <ramiel@poczta.onet.pl> typed:
> witam
> jak zmienić żeby nie pojawiał się ekran logowania ale żeby komputer
> uruchamiał się bez potrzeby wpisywania hasła w windows xp.
> próbowałem to zmienić ale nie udaje się
>
> proszę o pomoc

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\ CurrentVersion\Winlogon.
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
"DontDisplayLastUserName"="0"
W okienko uruchom wpisz --> control userpasswords2
Wyczysc okienko "Aby używać ....., użytkownik musi wprowadzić .......".

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx