Re: bootowanie z CD

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 18:19:59 MET

Pawel Kraszewski <Pawel@Kraszewscy.net> wrote:

> Zanim naściągasz następnych obrazów: jak nagrałeś te obrazy na płyty?
>
> Czy zastosowałeś opcję "Nagraj z obrazu ISO" (dobrze) czy zrobiłeś
> dysk z danymi zawierający plik ISO (żle). Co widzisz na płycie, jak
> wsadzisz ją do komputera z już działającym systemem?

            No i nie doczekalismy sie odpowiedzi, a sam bylem ciekawy jaka
bedzie. Pytanie wbrew pozorom wcale nie bezzasadne, zwlaszcza jesli ktos
nie kojarzy do czego moga sluzyc sumy kontrolne MD5 i SH1.
            Przypomnialo mi sie, ze po premierze RedHata 8 poprosilem znajomego
o sciagniecie w pracy obrazow (lacznie ze zrodlami - 6 plyt), bo mial lacze
prosto z CIUW, ktore bylo szybsze niz dysk lokalny byl w stanie zapisywac.
No i co - dostalem 6 plyt z ISO nagranymi jako pliki i komentarzem, ze ten
linuks jakis dziwny jest bo tam sa same jakies _SPAKOWANE_ pliki. :O

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl