Re: Laptop IBM i haslo w biose

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 15:39:39 MET

Użytkownik "Graczyk M." <graczyk_m@antysapm.pl> napisał w wiadomości
news:enln8j$1ap$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Brodi" <madmax81@_kaczory do obory_interia.pl> napisał w
> wiadomości news:enlluk$rbs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> siorry bejby , TP X41, haslo na biosie,wedlug mnie rozkrecania i zabawa z
> eepromem...
> inne pomysly?

Bez interwencji w elektronikę nie da rady.
Potrzebny jest stosowny interfejsik do zdumpowania pliku z hasłem plus
programik do jego zdekodowania.
Instrukcje są tu:
http://sodoityourself.com/hacking-ibm-thinkpad-bios-password/

ps. w sieci można kupić gotowe zestawy (interfejs plus oprogramowanie).
Kosztują w granicach 40-50 dolarów

Drugim sposobem jest wymiana całej płyty głównej.

--
Paweł