Re: Co to za Laptop ???

Autor: >>Darko<< <zar2_at_gazeta.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 15:03:26 MET

Hmm myslalem ze to dosyc dobra maszynka za ta cene.
Wogole nie mam pojecia na temat laptopow :-(

Ogolnie rzecz biorac chcialbym kupic uzywanego laptopa (na nowy mnie nie
stac) ktory by sluzyl mi do: Word, Excel, PS, ogladnac jakis film i od czasu
do czasu popykac w jakas gre(nie koniecznie na Full detalach).

Niestety moj budrzet na zakup laptopa jest b. ograniczony (2500 PLN) :-(((

Moze ktos z szanownych grupowiczow polecilby mi jakis konkretny model na
allegro czy w jakims sklepie-komisie.
Bylbym bardzo zobowiazany :-)

Z gory wielkie dzieki.
Pozdrawiam