Stresowanie nVIDIA nForce4 Ultra (CK8-04)

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 14:47:26 MET

Witam!

Ostatnio piałem tu o moim problemie w wątku o temacie "Zwis Kompa a pozniej
BSOD". Przeprowadziłem kilka testów Memtest86 (8h i 0 błędów),Everest test
stabilności (stress system memory, stress CPU, stress FPU, stress local disks),
Prime95 (Torture Test:Blend około 4h),SuperPI (32M) oraz testy CheckIt
Diagnostics. Dziwne jest to ze wszystko wyszło stabilnie i 0 błędów co nie
zmienia faktu ze komputer czasem staje i wyświetla BSOD (stop:0x0000009C) który
to błąd jest ewidentnie sprzętowy. Postanowiłem oddać komputer do serwisu ale
obawiam się o to ze przeprowadzą podobne testy i oddadzą komputer w pierwotnym
stanie. Szukam narzędzia po odpaleniu którego wyskoczy ten niebieski ekran na
100% i serwis będzie zmuszony szukać usterki. Czy ktoś zna narzędzie które
najbardziej postresuje mostek południowy płyty głównej. Dla przypomnienia mój
konfig to:A64 3000+ s.939,Radeon X800GTO, Asus A8N-E, 2x512 MiB DDR400 PC3200,
2xHDD PATA, CD-RW, DVD-RW, MadeCom MC 350W ATX 2.0.

--
Pozdrawiam!
to0l