Re: Erozja (?) monitora LCD

Autor: Jan <kotlety_at_polbox.com>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 13:21:09 MET

Damian Karwot pisze:

> Z opisu to wygląda na jakiegoś grzyba czy coś w tym rodzaju, ew. jakieś
> muszki czy coś podobnego. Jeśli monitor na gwarancji, to oddać do
> naprawy, jeśli nie - cóż, można spróbować wyczyścić...

Nie wiem, co masz na myśli pisząc o czyszczeniu.
Na zewnątrz ekran jest myty pianką specjalną,
a do wnętrza nie zaglądałem. Co tam się da czyścić
i jak to wpłynie na wyświetlanie pikseli - nie
wyczuwam. Chyba muszę poczytać o warstwowej strukturze
ekranu LCD. Może coś się stało pomiędzy warstwami,
a może uszkodziły się fizycznie której z pikseli lub
przewodów elektrycznych? Jeśli z gwarancją mi się
nie uda, rozbiorę toto i popatrzę z bliska.

Jan