Re: Kamerki internetowe , chaos po googlowaniu

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 10:08:21 MET

Wojtek H. napisał(a):

> Logitech QuickCam Messenger - używam takiej i jest całkiem przyjazna.

Właściwie też mnie to zastanawia... CO prawda jakieś trzy lata temu
kupiłem jakąś zwykłą, prostą kamerkę, ale faktycznie płynny obraz daje
tylko w przypadku spełnienia specyficznych warunków do do oświetlenia,
ustawieniu odpowiednich opcji itp., w nocy, przy sztucznym świetle to
już kompletny problem. Jest może coś lepszego, tzn. coś, co dałoby
"filmowy" efekt - płynny obraz dobrej jakości, nawet przy żarówce (która
nie świeci prosto w oczy...)?

Niby w PL na neostradach rewelacyjnych efektów i tak nie będzie ze
względu na ograniczenia w transferach, ale przecież w USA, Japonii mają
ZNACZNIE szybsze łącza i chyba także w ten sposób je wykorzystują. ;)
Czy jedyną opcją jest zakup kamery cyfrowej i używanie jej jako kamerki
internetowej? ;)

# /George Orwell - Rok 1984/