Re: Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 07:44:44 MET

> DVD czy Blue-Ray?

To i to :-)
Trwalosc DVD z grubsza znam. Jak to bedzie z BR w porownaniu?

> Trwalosc? W moim przypadku malo istotna... Fresh backup na DVD zgrywam
> co 2 tygodnie. Na 1 BRay zgrywalbym co tydzien. Po 2-3 miesiacach
> niszcze plytki i wywalam, a ich miejsce zajmuja nowe... Trwalosc mnie
> nie interesuje zbytnio przy tej czestotliwosci...

No tak , ale po co przy takiej czesatotliwosci w ogole
sobie glowe zawracac plytkami? Nie lepiej na drugi twardziel?
Ja tak robie, ale z kolei przeginam w druga strone,
bo ciagle tylko na twardziele i na twardziele i latami
nie moge sie zebra do nagrania DVD.

Swoją drogą - ciekawi mnie jaka jest trwalosc danych
na twardym, wyłączając jego awarie, zakładając, ze
leży wyłączony w szafie (parę lat) i dane nei sa odswiezane.

Ciekawe czy wieksza czy mniejsza od trwalosci DVD?

latet