Re: Od czego zalezy ilosc pamieci obslugiwana przez plyte glowwna?

Autor: Adam <testxxx_at_wp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 02:47:51 MET

> Nie słyszałem, aby chipset ATI Radeon Xpress 200 go obsługiwał :|

No już się wszystko wyjaśniło. Modele z Core Solo i Duo mają chipset Intel
945GM Express.
Do cholery, w serwisie powinni o tym wiedzieć!
Czyli pewnie jedyne, na co mogę liczyć, żeby mieć speedstep, to pentium m.
Tylko pytanie które, bo ich były ze 3 odmiany.
Pewnie to, które chodzi na FSB 533MHz i jest pakowane do lapków ze znaczkiem
Centrino.
Czytałem już na forum Karen o agencie, który tak zrobił i mu działało.
Miał troszkę inny model, ale poszło. Właśnie próbuję się z nim skontaktować.