Re: [pomoc] kolorowa drukarka laserowa - co wybrac?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 01:57:54 MET

"RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message
news:enjjp0$66r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mowiac krotko rznales glupa, ze nie napisali ze rolki nie wprasuja
> tonera w zaglebieniach? Ja bym nie mial smialosci tak rznac glupa...

> No miales szczescie bo w sumie jak to ja bym byl HP to bym Ci nie oddal
> kasy..

No bardzo mocno to uprosciles :)
Problem w tym, ze drukarki te "trzymaja" papier tylko jedna rolka.. Gdyby
trzymaly 2 rolkami, takiego problemu by nie bylo.
A ja nie rznalem glupa tylko bylem bardzo rozczarowanym konsumentem :)
Opisywalem in ten papier jeszcze przed zakupem drukarki, z prosba do ich
product managera o wskazanie modelu, ktory to obsluzy... pewnie gosciu
spojrzal na gramature i to mu wystarczylo...

W Minolcie dalem probki tego papieru i goscie zrobili mi wydruki... tyle, ze
maszyna do tego kosztowala 15tys...

Pozdrawiam
Michal