Re: Jak zmodernizować ten komputer?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 23:46:54 MET

gerlach <gerlach@localhost.com> wrote:

> Proponuję nie bać się wymiany płyty głównej - zazwyczaj udaje się to
> zrobić bez reinstalacji systemu operacyjnego.

            Litosci - przejscie z A64 S939 na C2D to taka rewolucja ze win32
nawet jak to jakos przezyje, to bedzie chodzic jak kulawy w wieksozsci
przypadkow. Taka uroda "dominujacego systemu" i niestety trzeba sie z tym
pogodzic. Swoja droga biurkowy debian zniosl mi bez wiekszych prostestow
podmiane z K6-2+ i MVP3 na AXP Thbred B0 i nForce2Ultra i ma sie niezle.
Nie wiem dlaczego WinNT tak ma, ze po zmianach w sprzecie praktycznie
wymaga reinstalacji - pod win2k wystarczy wlaczenie/wylaczenie ACPI w
setupie :/

> Jedynie sam montaż jest uciążliwy.

            Montaz to jest pikus w porownaniu z praktycznie koniecznoscia
reinstalacji systemu w najlepszym przypdaku lub wycieczki do sklepu
i wysuplania kolejnych min ~300 zl na OS. Jak ktos pisze z OE to zakladam
z duza doza prawdopodobienstwa ze obecnie uzywa WinXP w wersji OEM
(bo jak na PL zarobki BOX jest strasznie drogi).

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl