Pamięć SO-DIMM DDR2 nieznana Vs Kingmax

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 00:19:06 MET

Witam!

Kiedyś pytałem o konkretne moduły, ale za dużo odpowiedzi nie dostałem,
więc może ogólniej.

Mam do wyboru "jakąś" pamięć do notebooka 1024MB 667MHz i pamięć
kingmaxa/kingstona. Różnica w cenie to 70/100 pln, co daje około 15/20%
ceny, więc sporo. Mam możliwość wsadzenia modułu w sklepie i
sprawdzenia, czy działa z moją aktualną kością (512MB), ale czy jest
duże ryzyko, że problemy mogą pojawić się później. Z jednej strony kto
mało płaci, często płaci, a z drugiej strony podobno na świecie nie ma
za wielu fabryk pamięci i wszystkie mogą pochodzić z jednego źródła.

Druga sprawa, to teraz mam 512, co jest za małą ilością. Doszedłem do
wniosku, że kupowanie drugiego modułu 512, to zablokowanie sobie obu
slotów i niezbyt przyszłościowe podejście. Czy 512+ 1024 będą działały
prawidłowo?

Czy po dodaniu drugiej pamięci zmiana działania na baterii będzie mocno
odczuwalna, czy w ogóle.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski